در مسیرنمایی
برای استارتاپ ها
از تولد یک ایده خلاق تا ایجاد کسب و کار
با همراهی متخصصان و مشاوران
در مسیرنمایی
برای استارتاپ ها
از تولد یک ایده خلاق تا ایجاد کسب و کار
با همراهی متخصصان و مشاوران
در مسیرنمایی
برای استارتاپ ها
از تولد یک ایده خلاق تا ایجاد کسب و کار
با همراهی متخصصان و مشاوران
خدمات ما به استارتاپ ها یا شرکت های نوپا
ایدهای که برای رفع نیازی واقعی ایجاد شده باشد، دانهی نهالی است که میتواند با کار تیمی و ارائه به مخاطبان در زمان مناسب، تبدیل به کسبوکاری موفق شود. همهی کسبوکارهای نوپا کارشان از یک ایده شروع میشود؛ ایدهای برای رفع یک نیاز واقعی.هدف از ایجاد استارتاپ ها یا شرکت های نوپا ، برآورده کردن نیاز بازار با ارتقا یا مطرح کردن ایده ، محصولی جدید و خلاقانه، ارایه یک فرایند جدید یا خدمت می باشد. شرکت های نوپا در واقع یک شرکت یا یک کسب و کار کوچک است که با مشارکت یا سازمان دهی افراد سعی در ایجاد مدل کسب و کار سریع و پر بازده دارند. این شرکت ها می توانند به صورت ها و ابعاد مختلفی وارد بازار شوند. برخی از فرایندهای کلیدی در این سازمان ها به عنوان یک رمز موفقیت در این کسب و کار بین موسسان باقی مانده و از این طریق بازار هدف خود را محفوظ نگه می دارند و به عنوان مزیت رقابتی از آن استفاده می کنند.
راه اندازی و اجرای موفق ایده ها در استارتآپها چندان ساده نیست و در دنیای استارتآپها شکست بسیار رخ میدهد. البته این موضوع نباید باعث ترسیدن و عقبکشیدن بشود. باید تلاش کرد و در کنار ایده خلاقانه، فرایند تجاریسازی را به درستی پیاده کرد و نهال نوپا را از مرحلهی ایده تا عرضهی محصول به بازار و و سودآوری پیش برد.
البته معمولا کلمه استارتاپ فعالیت در حوزه های IT را تداعی می نمایند، اما در جهان شرکتهای نوپای فراوانی در حوزه های تخصصی تر که عمدتا به تجاری سازی اختراعات و یا بومی سازی تکنولوژی های انحصاری مربوط میشوند فعالیت می نمایند. از این دست میتوان به تولید محصولات جدید در زمینه هایی مانند تولید و بهینه سازی انرژی ،تکنولوژی های نفت و گاز، محصولات شیمیایی و کاتالیست ها، نانوتکنولوژی ، موتورهای جدید و… و یا ارائه خدمات جدید میان رشته ای که ترکیبی از فناوری اطلاعات با خدمات تخصصی از تاکسی رانی و هتلینگ تا مدیریت آبیاری قطره ای و یا نظارت بر عملکرد نیروگاهها و یا بررسی آنلاین میزان تصاعد گازهای گلخانه ای و … را شامل میشود.
در این فرایند پس از ایجاد ایده ، شما باید تیم استارتآپی خود را تشکیل بدهید و سپس با یادگیری مهارتهای لازم و کسب تجربهی عملی از کار کردن روی ایدهی خودتان، توانمندی لازم را برای راهاندازی استارتآپ موفق را به دست آورید.در این مسیر حمایت، آموزش و راهنماییهای مشاوران و مربیان کسبوکار و فناوری نقش کلیدی دارد؛ کسانی که دارای دانش عمیق و تخصصی هستند و پیش از شما مسیر خلق یک استارتآپ موفق را طی کردهاند. در پایان مسیر، ایدهی شما باید تبدیل به یک حداقل محصول قابل قبول (Minimum Viable Product) همراه با یک برنامهی کسبوکار (Business Plan) واقعی و جذاب شود و بتواند برای تأمین مالی به سرمایهگذاران ارائه شود.
ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به شما در فرایند تجاریسازی ایده هایتان کمک کنیم. این فرآیند شامل مراحل اصلی زیر است:
- برگزاری جلسات اولیه در مورد کلیات ایده ، محصول یا اختراع ، اقدامات انجام شده توسط مالکین آن و بررسی نمونه های مشابه در صورت وجود
- توافقات اولیه در مورد نحوه همکاری، انعقاد قرارداد محرمانگی و همکاری دوجانبه و ارائه مشاوره در مورد پختن ایده و رفع مشکلات
- کمک به تهیه مدل و طرح کسب و کار بر اساس بازار ، فناوری و تحلیل نتایج اقتصادی موثر و درست
- کمک به جلب نظر سرمایه گذاران و تامین کنندگان مالی و شرکتهای پیشرو مرتبط با ایده برای ورود طرح و محصول و خدمات به بازار
- کمک به اشاعه محصول و خدمات ایجاد شده با کمک روشهای خلاقانه نفوذ و بازاریابی